Grafické práce
Připravíme pro Vás grafické návrhy různých druhů firemních, tiskových, propagačních i elektronických materiálů, které jistě upoutají Vašeho zákazníka.
Firemní logo jako klíč pro zapamatování Vaší firmy zákazníkem
Bannery - grafická forma internetové reklamy
Kvalitní skenování a úpravy fotografií
Flash technologie - animace a hry
Ukládání obrazových informací v počítači
Tvorba loga firem – corporate identity
Každá firma by měla mít svůj osobitý styl, díky němuž se stane pro své zákazníky a uživatele nezapomenutelnou. Tento styl se někdy označuje anglickým termínem corporate identity, pod nímž se skrývá především grafika webové stránky a samozřejmě i firemní logo. My se zabýváme tvorbou loga firem – corporate identity již řadu let, proto vám můžeme nabídnout zajímavé grafické řešení i prezentaci, která bude vystihovat vaši společnost.
Obecně o firemním logu
Logo je základním a nejdůležitějším prvkem webové grafiky, neboť je trvalou součástí každé firmy. Splňuje především identifikační funkci – právě podle něj vás budou moci zákazníci rozpoznat od vaší konkurence. Tvorba loga firem – corporate identity není jednoduchou záležitostí, neboť by logo mělo být jednoduché, dobře zapamatovatelné a zároveň originální a použitelné ve všech typech médií. Na tato kritéria kladená na moderní logo dbáme, proto pro vás připravíme několik grafických návrhů, z nichž si můžete vybrat ten nejlepší.
Naše služby
Pokud chcete vytvořit nové logo, rádi vám pomůžeme. Tvorba loga firem – corporate identity je doménou našich grafiků, kteří vám poradí s textovými i grafickými prvky zakomponovanými do vašeho loga. Nabízíme vám komplexní řešení corporate identity, takže kromě loga pro vás můžeme vytvořit grafický návrh celé webové stránky , aby odpovídala vašim požadavkům i očekávání.
Reklamní bannery různých velikostí
Banner (reklamní proužek) je grafická forma internetové reklamy, nejznámější jsou tzv. full bannery o rozměrech 468 × 60 pixelů. Bannerem může být statický obrázek, mnohdy jsou však bannery animované (často využívají technologie Flash), pomáhá jim to upoutávat pozornost. Méně často se vyskytují tzv. HTML bannery, které však většinou nejsou kompatibilní s různými reklamními systémy.
Bannery mají význam především pro budování značky (jako každá grafická reklama), po banneru však také sáhnete, chcete-li zasáhnout velké množství lidí a tlačí-li vás čas (např. je potřeba publikovat informace o prodeji nového výrobku či služby, o sezónních nabídkách či o aktuálních slevách). Bannery se tedy hodí také v případech, které nelze pokrýt klasickou optimalizací pro vyhledávače nebo PPC reklamou. K takovým případům může patřit i vysoká konkurence v oboru, i zde mohou být bannery velmi užitečné.